vrijdag 27 december 2013

Sorry, hij is een beetje laat!


Hi guys!

Had het afgelopen week zo druk met kerstinkopen etc. dat mijn blog er bij in geschoten is.. Maar dat wil wel zeggen dat ik extra foto's heb deze keer. Dus bereid je maar alvast voor. Afgelopen week was in tegenstelling tot de week ervoor ontzettend druk. Alle laatste cadeautjes moesten nog gekocht worden, ik was jarig en het was kerst.
Flink veel inpakpapier in mijn handen gehad nadat de kindjes naar bed waren en overal waren cadeautjes verstopt. Mijn cadeautjes vielen helaas een beetje tegen. Zowel in mijn verjaardagscadeautje, een giftcard van 50 dollar, en mijn kerstcadeautjes, een One Direction notitieboek en goedkoop make-up setjes, was niet echt veel aandacht in gestoken. Terwijl ik wel echt moeite, tijd en geld in hun cadeautjes had gestopt. Maar mijn Dutchies hadden wel leuke cadeautjes voor me gekocht en ook van thuis kwam een verrassing.. Ach, je kan niet alles hebben! Ik zal maar snel de foto's laten zien nu, dan kan ik naar bed. Ben vanaf gisteren een aantal daagjes alleen thuis omdat het gezin naar familie in Melbourne is en het is toch best eng om in je eentje in een gigantisch huis te zitten als het donker is! :p

    Even een fietstochtje maken met Jack.. Op de terugweg was het
    meer een wandeling want hij kwam de heuvels niet op. :p

   Daarna samen de puzzel gelegd die hij van Sinterklaas had gekre-
   gen.. 

   En 's middags een potje tennis spelen!

    Als je een tennisbaan in de achtertuin hebt, dan moet je hem ook
    gebruiken! (Al was het wel bloedheet!)

    De volgende dag kwamen er twee vriendinnetjes logeren, dus 
    voor de lunch moesten er flink veel boterhammen worden ge-
    smeerd... Natuurlijk wilden ze allemaal iets anders erop. :p

    's Avonds met zijn allen naar Sizzler geweest om te eten.. All you
    can eat, meer hoef ik daar denk ik niet over te zeggen....

    Toen we terugkwamen deden de kids nog een optreden en het 
     was hilarisch!

    Wat mijn lieve mama allemaal niet voor me over heeft! Omdat ik 
    niet wilde wachten tot de herhaling hier beschikbaar was, heeft
    ze heel de finale van exp robinson voor me opgenomen! <3

   Oude trampoline + Jack = scheur van de ene kant naar de andere.

   Gezellig zwemmen bij Iris en daarna poffertjes eten!

    Heerlijk dagje naar Straddie met de meiden! De Ferry rit alleen al
    was heerlijk!

    Eventjes ontbijten met een frambozenmuffin en choco milkshake!

    En daarna het eiland verkennen, wat een prachtige plek was dit!
    We hebben zelfs een paar schildpadden zien zwemmen.

    Spot the differences... 2012/2013

    Met Jack naar de dino tentoonstelling geweest in het museum, je
    moet iets doen om ze happy te houden tijdens de vakantie..

    Post! Lieve kaarten van thuis en van opa & oma!

    En ook nog een kaart van het werk! Mijn dag kon niet meer stuk!

    Ook de kids vonden de kaarten leuk, vooral de hele grote!

   Laatste kerstinkopen en daarna even een Froyo gegeten met Iris.

    Dit is zo'n leuke winkel, voordat ik terug naar huis ga moet ik hem
    echt even plunderen!

    Zelfs thuis kwam er een kerstkaartje binnen! Hopelijk ben ik er ko-
    mend jaar weer bij, was een top week!

    Mijn 'geweldige' verjaardagscadeautje..

   En de verrassing van mama! Heeft flink wat geld gekost maar ze 
   waren dan ook echt wel heeeerlijk!

    Mijn verjaardagstaart was ontzettend lekker!

    En afgelopen zondag SURFEN!! Bakte er niet super veel van, 
    maar we hebben wel ontzettend veel lol gehad!

   Kerstcadeautje voor opa, een sixpack bier..:p

    Kerstkunch, het was lekker maar dit was nog niet eens de helft,
    had echt een plofbuik aan het eind van de middag!

    Tafel gezellig gedekt en een wijntje bij de lunch, gewoon omdat
    het kan..

    Ipv op zijn slee komt de kerstman hier per lifesaver boot, super
    leuk om te zien. (Iedereen gaf hem trouwens een sixpack bier, dus
    hij moet een flinke verzameling hebben nu!)

    Skypen met de familie! 'T was veel te warm voor die muts dus die
    ging al snel af. Vond het super om jullie allemaal even gezien en
    gesproken te hebben!

    Boxingday sales getrotseerd samen met Iris.. Dit was het eind-
    resultaat en het kostte alles samen maar 40 dollar!

   Nog maar een keertje, omdat ik het zo'n leuke foto vind en nog 
   steeds geen kerstgevoel heb.. Merry X-mas!

That's all for this week! (Volgende keer zal ik proberen iets eerder mijn blog te updaten!)

Lots of love,
Evy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten