maandag 2 december 2013

Weekendje naar het strand!


Hi guys!

Ben dit weekend naar het strand geweest, naar Coolum om precies te zijn. Hadden vrijdag heerlijk weer en ben flink verbrand op mijn rug, zaterdag regende het helaas de hele dag en zondagochtend gingen we helaas alweer terug.
Deze week heeft Jack zijn laatste week school, dus we hebben woensdag zijn kerstuitvoering. Wordt een druk weekje dus hopelijk kan ik veel foto's maken!
Dit zijn de foto's van afgelopen week!

   Skypen met mijn neefje en nichtjes, de meeste tijd zie ik alleen 
   voorhoofden en plafonds..

   Hoe cute is dit! Neefje moest een collage maken met dingen waar
   hij van houdt en plakte mijn foto erop..

    Library time! Alle kleurtjes van Eliza's jurkje verzamelt..

    En daarna weer aandachtig luisteren en kijken naar de verhaaltjes.

   Na de bieb, lunchen in het park.. Ham sandwich en milkshake!

   Ondertussen vast cadeautjes verzamelen voor vriendinnetjes!
   Room en Steef, deze zijn voor jullie..

   Brieven van zwarte piet geschreven..

    .. en de kids vinden het helemaal geweldig!

    Wachten bij de tandarts voordat we naar het strand kunnen gaan.

    Roomies met Jack! De bedden waren heerlijk zacht!

    Hele weekend Cartoon Network gekeken omdat we dat thuis 
    niet hebben.. Na een tijdje kwam het mijn neus echt uit!

    Keuken in ons appartementje.

    En de eettafel die we niet gebruikt hebben. Op de bank eten is 
    veel leuker!

   'T zwembad was heerlijk warm, genieten dus! (krijg de foto niet kleiner, sorry!)

    Uitzicht tijdens de lunch bij The Surfclub!

    Lizy met haar giraf-petje.. Cutie!

    Alleen dacht ze dat het een masker was, dus de helft van de tijd
    liep ze zo rond, wat Jack en ik ontzettend grappig vonden!

    Heerlijke chai latte en vanilla slice op de regenachtige zaterdag!

    Jum, jum, ontbijtje! Scrambled eggs on toast en snicker smoothie!

   En afgelopen maandag met de buurmeisjes in de achtertuin ge-
   speeld en spaghetti gegeten!

Dat was het voor deze week, see you soon!
Lots of love,
Evy










Geen opmerkingen:

Een reactie posten