maandag 9 december 2013

Sinterklaas vieren met 30 graden..



Hi guys,

Je leest het goed.. Sinterklaas vieren met 30 graden! En het was ontzettend leuk, thanks meiden voor de gezellige middag!
Verder heb ik deze week Christmas carols gehoord en natuurlijk ook Sinterklaas gevierd met de kindjes.. Na de laatste balletles vandaag, hebben ze dan ook echt allebei 6 weken lang vakantie! Dus hopelijk vanaf volgende week heel veel leuke dingen te doen.. Dit was mijn week in foto's!

   Voel me zo ontzettend lui, alles wordt hier met de auto gedaan. 
   (en nee, ik heb geen tattoo.. Er stond een pincode op mijn arm die
    bedekt moest worden :p)

   In een van de schoencadeautjes zat een Sinterklaas kwartet en
   Jack vond het een super leuk spel!

    Quick and easy dinner.. Kip met stroganoff saus.

    En daarna door naar Jack's Christmas carrols.

    Oma kwam ook gezellig kijken en de kerstbeer moest ook mee!

    Jack on stage! Was super schattig!

    Nadat iedereen gezongen had, kwamen de Australische kerst-
    liedjes tevoorschijn.. Hilarisch!

    Pakjesochtend! Natuurlijk grepen ze naar het grootste pakje maar
    die was voor papa.. 

   Super lief, maar de one direction spullen komen nu wel mijn neus
   uit.. Zo geweldig vind ik ze nu ook weer niet.

    Dit hondje was een van Lizy's cadeautjes en moest natuurlijk mee
    thee drinken..

    Mijn mok en nieuwe armbandjes, hij drinkt iig wel fijn. :p

    Eliza's kerstfeestje op Kindy.

    Lekker knoeien met playdo en glitters..

    Tadaaa, verjaardagstaart! 

   Heerlijke potato wegdek gemaakt!

    En toad in a hole, typisch Engels en echt lekker!

    Als papa en mama weg zijn... Dan eten de kinderen chocolaa!

    Zondag dobbelspel spelen met de Dutchies bij southbank!

    Na het zwemmen en de sushi trein.. Toetje!!

   Vond het alleen niet zo lekker, doe mij maar Max Brenner!

   Met moeë voetjes en leuke cadeautjes terug naar huis.

   Een van mijn aanwinsten. Over dit shirtje is flink gevochten!

    Eliza naar Kindy en Jack vrij, dan moeten we wat leuks doen!
    Na het zwemmen en lunchen, gezellig samen dino's maken.

    Mijn dinoo.

   Jack met onze dino's, was super leuk!

    En toen Lizy thuis kwam, mocht zij er ook een maken!

    Alle dino's verzamelen!!!

    En vandaag de laatste balletles, met een mooie trofee naar huis!

That's it voor deze week!
Lots of love,
Evy 


2 opmerkingen:

  1. Nous te suivons pas à pas. C'est vraiment bien d'avoir de tes nouvelles. Cela à l'air magnifique. Tante Hermien et tonton Christian de Bruxelles

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé lieve Evy, superleuke foto's en fijn om te zien dat je het daar zo goed naar
    je zin hebt!! Geniet er volop van en hele fijne kerstdagen en een top 2014!!!
    veel liefs en een dikke x van Jet en Thijs

    BeantwoordenVerwijderen