vrijdag 17 januari 2014

A good start of the new year!


                     

Hi guys!

Het is, alweeeer, veel te lang geleden dat ik weer iets heb gepost, sorry daarvoor! Het is ondertussen ook alweer 2014, dus ten eerste nog een gelukkig nieuwjaar! Mijn new years resolutions zijn: meer naar de gym gaan (er mogen best een paar kilootjes vanaf. :p) en nog meer genieten!(beetje tegenstrijdig haha)
Zal de afgelopen weken even in vogelvlucht vertellen, natuurlijk nieuwjaar gevierd, zoveel mogelijk afgesproken met mijn Dutchies, met 41 graden buiten staan verven, veel gezwommen en geprobeerd om de kids bezig te houden.. Zal mus nel de foto's laten zien, want die zeggen vaak meer dan woorden. :p

    Als ik dan toch alleen thuis ben, eten op de bank met de tellie aan!

    Natural bridge in Storybrook, t was even eindje rijden maar dat
    was het zeker wel waard!

    Op de terugweg kwamen we langs deze markt, zag er heel ge-
    zellig uit en heerlijke thee gekocht!

    's Avonds uit eten bij Fasta Pasta! Was super lekker!

    Mijn outfit voor NYE ook dat weekend gekocht!

    Jack op z'n nieuwe skateboard, hij wordt steeds beter!

    Dinertje bij kaarslicht met een glaasje wijn(water)

    2 super lieve pakketjes! Eentje van Tanita en eentje van mama!

    Cadeautjes voor mijn verjaardag, nog super bedankt!

    Ook een superlief cadeautje van mijn peettante en de kids!

    Zandkastelen bouwen, nouja.. Ik deed het bouwen en de kids het
    slopen na de foto..

   Uit eten op NYE, drankje was wat minder maar de pasta was
   heeeerlijk!

   Nog nooit zo weinig vuurwerk gezien, maarja.. Tis hier dan ook
   verboden om zelf vuurwerk af te steken..

    Na het vuurwerk opstap, bij Fridays kreeg je een stempel nadat je
    betaalt had.. Natuurlijk wel aussie style.

    Met een Duitse au pair, helaas niet met mijn Dutchies want die 
    waren allemaal niet in Brisbane..

   De fruit thee van het marktje, de kids vonden het maar raar..

    Boterhammen met hagelslag! Thanks mam voor het pakketje!

    Met Iris naar de pat rafter arena om de mens finals van de Bris-
    bane international te kijken!

    Was een spannende finale, maar helaas verloor Federer..

    Heerlijk in het zonnetje tennis kijken, kon niet beter...

    ....of toch wel! Lekker koud biertje erbij!

    Was een super leuke middag!

    Ons overlevingspakket tijdens een hevige storm de volgende dag,
    samen met Jack de garage in en appelsap drinken.

    Art-class met de kids, zelf t-shirts versieren. (Met een beetje hulp
    natuurlijk.:p)

    Jack kon het wel zelf en maakte een super leuk shirt design!

    Iedere zaterdag naar de gym, dus ook afgelopen zaterdag!

    Daarna snel inpakken en op weg naar Femke om daar een lang
    weekend te blijven slapen met de Dutchies!

    Dikke kus vanaf de glasshouse mountains, het uitzicht was
    werkelijk prachtig!

    Zonsondergang tussen de bergen door.

    Laatste beetje zon verdwijnt ook nog, was ontzettend mooi om te
    zien!

    Meer bergen uit de glasshouse mountains groep!

   Volgende dag heerlijk naar het strand!

    Terwijl Iris en Sylvia nog een poging op het surfbord waagden,
    genoten Fem en ik van een fruit frappe en taartje!

    Zwemmen met de kids, genoeg spullen om mee te spelen in het
    water!

    Daarna samen met de kids de nieuwe trampoline in elkaar gezet,
    was toch even meer werk dan ik dacht!

    Deze is nog van de glasshouse mountains en geloof het of niet,
    hij is zonder filter. Syl had haar vinger voor de camera waardoor
    de foto er heerlijk vintage uit ziet!

    Af en toe echt wel scary maar zeker een aanrader om te lezen! Je
    moet wel van dikke boeken met veel info houden, want dat is deze
    zeker!

    Gisteren een heerlijke pizza gegeten bij Siromet winery en ook nog
    eens een prachtig uitzicht!

   Heb nu de eerste gespot maar zal toch echt een keer naar lone
   pine koala sanctuary moeten gaan want echt goed is ie niet te zien
   in de achtertuin..

Oh en nog even leuk nieuws, nouja papa vindt het waarschijnlijk niet leuk, ik blijf definitief een maandje langer" heb gisteren mijn vlucht omgeboekt en nu is het alleen nog wachten tot mama haar vlucht heeft geboekt! #Excited!

That's it for this time..
Lots of love,
Evy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten