dinsdag 15 april 2014

T gaat allemaal zooo snel! Er zijn alweer 6 maanden voorbij!

Afgelopen zaterdag was ik al weer 6 maanden hier.. I guess time really flies when you're having fun!
Tis ook alweer eventjes geleden dat ik een blog plaatste maar dat komt voornamelijk omdat ik moest wachten op de foto's van de andere meiden. Mijn telefoontje staat zooo vol met foto's dat ik er iedere keer een paar moet verwijderen voordat ik nieuwe kan maken en dat is niet zo handig. Heb het ook de afgelopen weken druk gehad met plannen. Moest plannen tot wanneer ik zou werken, waar Syl en ik met onze mama's heen zouden gaan, de vluchten daar naar toe en ga nog maar even door. T einde is nu echt in zicht en daar ben ik aan de ene kant heel erg naar uit aan t kijken en aan de andere kant ook totaal niet. Heb ontzettend veel zin om met mama een beetje rond te reizen en straks iedereen thuis weer te zien.. Maar aan de andere kant weet ik ook zeker dat ik dit mooie land, mijn hostfamilie (vooral de kids) en mijn vriendinnetjes hier echt wel ga missen. Nog even heeeel erg genieten dus van de tijd die ik nog te gaan heb hier.. Maar eerst natuurlijk de foto's van waar ik de afgelopen weken van heb genoten.. Enjoy!

    Ik kan me nog herinneren dat ik dit een heel leuk boek vond, Lizy
    vond m super! Mocht hem iedere dag 3 keer voorlezen haha!
    Tekening gemaakt voor Femmies echte afscheid! Had nooooit 
    verwacht dat ik zo'n goede vriendinnetjes zou overhouden aan
    m'n tripje naar Aussie!
    Voor Fems afscheid gingen we een lang weekend weg. First stop:
    Surfers paradise! Uitzicht vanuit onze kamer in t hostel.. Niet ver-
    keerd voor 30 dollar(ong 20 euro) per nacht!
    's Avonds op stap! Dit was een super mooie club inside and out!
    En in tegenstelling tot alle andere, ook nog gratis ook!
    Bren, Fem en ik helemaal blij met onze glowsticks!
    Volgende ochtend ontbijtbuffetje aan t strand. Vruchtenyoghurt
    met peer was één van de opties.. Yum!
    En t uitzicht was ook niet verkeerd, beetje jammer van de weg haha
   Second stop: Byron Bay! T weer was niet super maar dat mocht 
   de pret niet drukken! Als je goed kijkt kun je de tekeningen in t 
   zand zien, 'n man is de hele middag bezig geweest om vervolgens
   z'n werk in de golven te zien verdwijnen.. Zonde!
   Drankjes doen in ons hostel in Byron!
   En ook maar even fish and chips eten! Was super goedkoop en
   super lekker!
    Breakfast the next morning! Tropical smoothie en death by muffin!
    It's a long way down.... and an even longer way up! Haha
    Maar t uitzicht was t zeker waard!
   But first... let's take a selfie! Haha
    Meest oostelijke puntje van t Australische vasteland.. Voelt echt als
    het einde van de wereld, je ziet alleen maar zee!
    Groepsfoto! Stond een heel handig paaltje speciaal om zulke foto's
    te maken!
    Supermodel vuurtoren in Byron!
   Op de weg terug naar Brisbane reden we via Nimbin, een hippie
   dorpje waar de tijd een beetje stil heeft gestaan..
   Hoewel de openbare toiletten wel awsome waren! Haha
    Home sweet home! Haha (voor eventjes nog..)
   That's all!
   Fotocollage van ons weekendje!
    En toen was t 1 april! Naast m'n fb grapje, moesten we natuurlijk
    ook een van de klassiekers doen! Zout in t water! Jack en ik 
    hadden de grootste lol!
    Regenboog kuikentjes maken voor Pasen! (Net als op de basis-
    school)
    Planning maken voor als mama hier is, klopt ondertussen niet hele-
    maal meer haha.
    Eliza bij gymnastics.. T moest een kat voorstellen... Dat had ik zelfs
    beter kunnen doen..
    Buren kwamen eten en ze namen mee... Cherryripe(chocolade
    reep met kersen) cheesecake! Yum in my Tum!
    BBQ met de meiden bij Brenda thuis! Was super gezellig!
    Deze snap je niet als je niet in Aussie bent haha! 
    Clubbin' with the girlies!
    Super lekker drankje, dus hop, foto maken anders vergeten we hoe
    t heet haha
    Spookjes groepsfoto! Normaal maken ze in clubs betere foto's. :p
    Dulche de leche hot chocolate voordat we naar de film gaan! Yum!
    Tja, dat kan hier gewoon. Slippers uit, voetjes omhoog, kom maar
    op met die film! (We gingen naar Ride along, hilarisch!)
    Omdat mijn geheugen vol aan t raken is ben ik maar m'n snapchat
    foto's aan t opslaan. Zeker handig, hebben ze geen tekst meer 
    nodig! :p
    Tja, t is geen 30 graden meer.. In ieder geval, niet meer elke dag..
    Maar ze doen hier echt alsof t -25 is, mutsen, sjaals, lange broek,
    noem t maar op. Echt niet normaal!
    Having fun with mister piggy!
    En ook bij t spelen van monopoly mocht mister Piggy helpen..
    En tja, als je twee tegen een speelt dan is t niet moeilijk om te 
    winnen. :p
    Autootje wassen, moest ook maar een keer gedaan worden!
    Heerlijke visschotel uit de oven! Ik word nog eens een chef haha!
    Choc chip cupcakes maken met de kiddo's! Die voornamelijk de
    pan uitlikken terwijl ik al t werk doe. :p
    Eindresultaat van onze kippetjes! Kids waren helemaal blij!
   En ook de cakejes maar een paas-versierinkje gegeven..
    Samen naar t park!
    Even chillen bij mister Froggie!
    Eerste even tekenen op t krijtbord..
    En dan onze frisbees versieren!
    Daar is opperste concentratie voor nodig dus geen tijd om te
    lachen voor de foto..
    Nog meer paasversieringen gemaakt! Egg basket!
    Mini watergevecht! Hostmam dacht dat t slim was om Jack de
    plantjes water te laten geven en voor te stellen dat ie kon douchen
    onder de tuinslang.. Tja, hij was niet de enige die toen ging 
    douchen..
    Alweer 6 maanden hier! Dat moest gevierd worden op t strand na-
    tuurlijk! Verse icetea, pita met kip en hot sauce, zonnetje, strand,
    vriendinnetjes en een goed boek.. Perfect dagje!
    Ook nog lekker uit eten geweest bij Ahmed's! Ik bestelde Iskender, wat gewoon een
    bord vol lamsvlees met yoghurt saus is! Heeeerlijk!
    Volgende dag eindelijk naar Divergent! Film viel een beetje tegen na
    t lezen van t boek.. Desondanks was ie toch heel leuk!
    Dagje afsluiten met verse munt thee(wat hier heeeel raar is blijk-
    baar) en aardbeien met witte chocolade! Yammie!

Dat was ie dan al weer! Ik ga morgen met Jack naar t sciencecentre dus dat moet een aantal leuke foto's opleveren en dan ben ik de rest van de week alleen thuis omdat ze gaan kamperen.. Eventjes rust en lekker in mijn pyjama bankhangen! Heb er nu al zin in! Haha

Lots of love,
Evy

1 opmerking:

  1. prachtig Evy mooie foto's lieve groetjes van opa en oma en ome henk

    BeantwoordenVerwijderen