dinsdag 20 mei 2014

Daar ben ik weer...

          
Jaja, daar ben ik weer. T duurde even maar heb er de laatste weken geen tijd en ook geen zin in gehad. Alles was aan t veranderen en er moest van alles geregeld worden waardoor ik aan t eind van de dag ook gewoon even niks wilde doen. Even lekker een spelletje spelen of een filmpje kijken. Helaas  krijgen jullie dan dus een hele tijd geen foto's te zien. Hopelijk kan ik dat een beetje goed maken door er nu twee/drie heel snel achter elkaar te plaatsen.. 

En over die veranderingen.. Ik ben inmiddels bij de familie weg, mama is hier, ben ondertussen in één week vaker in t vliegtuig geweest dan in de rest van m'n leven. T afscheid viel trouwens reuze mee, de jongste had niet helemaal door dat ik echt voor altijd weg ging. De oudste had het wel goed door en gaf ook een heleboel tekeningen de laatste dagen, hij had alleen een operatie aan z'n knie dezelfde dag dat ik wegging dus zijn aandacht lag op dat moment ergens anders. T ging de laatste paar weken ook een beetje stroef tussen mij en m'n hostmam dus dat afscheid was niet moeilijk, wel kreeg ik nog flink wat appreciatie voor t werk dat ik de afgelopen tijd heb gedaan. Nu ik t niet meer deed, zag ze toch wel even hoe veel ik wel niet deed.
Mama is hier! Wat heel leuk is maar ook heel raar voelt. De andere kant van de wereld voelt ineens een heel stuk dichterbij. We zeggen al de hele week dat we t gevoel hebben dat we ergens in Europa zitten, haha. Verder ga ik nog niet heel veel vertellen behalve dat we nu in Sydney zitten en afgelopen weekend een bezoekje aan t Great Barrier Reef hebben gebracht. We vertrekken morgen naar Melbourne en vanuit daar zal ik alle (t zijn er best wel veel want we hebben flink de tourist uitgehangen) foto's van de tijd met mama hier tot nu toe in een blog zetten. En dan volgt er nog eentje vanuit t vliegtuig (kan m wel pas plaatsen in Dubai als ik weer internet heb) van de laatste week hier. Tja, en dam zit t er al weer op.. M'n half jaartje in t buitenland.
Hier zijn de foto's, enjoy!


Met Jack naar t Sciencentre in t museum!

Je eigen gewicht optillen.. Das toch best zwaar haha

Huh, waar is je lichaam gebleven? :p

Nog even snel samen een fotootje maken!

Preps voor t buddha birthday festival.

Skypen met dit dropje, ben meteen weer helemaal bijgepraat!

Met Pasen was ik 6 dagen home alone.. Tijd voor Mc donalds!

En ook een domino's pizza ging er wel in!

Paasontbijtje! 

Kreeg dit (ontzettend smerige) paasei van de familie, de kids 
vonden m wel heel lekker en hebben m voor me opgegeten.

Allerlaatste pakketje uit Nederland!

Nog een avondmaaltje home alone..

Uhhm.. Oeps! Ben niet zo goed in eerlijk delen haha

Op kingsday poffertjes eten met de meiden!

Natuurlijk bij onze favo hang-out, southbank!

Mijn pakketje was ook eindelijk onderweg naar NL.

Even lunchen at the beach met Sylvia. Dit broodje at ik ook op 
de dag dat ik in Australië aankwam.

Met de kids op de tennisbaan spelen!

AFL spelen over t tennisnet, we waren er nog goed in ook.

Prinsessenjurk gemaakt van kranten, er was al snel niet veel meer
van over maar leuk was t wel!

Papa weg, mama laat thuis.. Pizza en tv! Gevalletje van; als de kat
van huis is dansen de muizen op tafel.

Met de meiden naar mt Cootha, t gebakje viel een beetje tegen..

Super leuk koffietentje dat Ieke had ontdekt!

Large hot white chocolate, yum!

Lighting a candle for Buddha's birthday!

Buddha birthday festival!

Copycats! Hele originele foto was dit!

Tapas eten met de meiden, ons laatste avondmaal allemaal samen!

En nog even een theetje doen met aardbeien en chocolade als desert!

Shopping Selfie! Wij zijn zoo stoer haha

Bijna af! Ik vraag nooit meer aan een kind of we zelf een spelletje
kunnen maken. Damn wat is monopoly veel werk, ik had meer 
kwartet ofzo in gedachten..

Pumpkin soup! T kost flink wat tijd maar t is heerlijk!

Kingsday vieren met de meiden in een dutch pub.

Deze vlaggetjes kwamen te laat maar de meiden kunnen ze vast 
gebruiken tijdens t wk!

Pakketje is thuis aangekomen!

Diepe concentratie bij t binnen de lijntjes kleuren.

Uiteten, salt and pepper calamaris en prawns!

Vroeg m'n bed uit om op tijd op t vliegveld te zijn en toen was ze
eindelijk hier! 

Dat was t dan weer voor nu! Probeer morgen of overmorgen weer een nieuwe post te plaatsen!

Lots of love,
Evy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten