woensdag 26 maart 2014

Sometimes it rains, sometimes the sun shines..





Hi guys!
Denk je in een lekker warm en zonnig land te zitten, komt de regen met bakken uit de lucht vallen haha. Gelukkig hebben we ook echt wel hele mooie zonnige dagen! En dat komt omdat t hier ondertussen bijna herfst is en dus wat minder mooi aan t worden is..
Het is wel nog lekker warm dus de lange broeken blijven voorlopig nog in de kast. En tja, t begint ook echt af te tellen.. Ben druk bezig om wat plannetjes te maken voor als mama komt en nog wat te plannen om in mijn weekenden te doen. Dit weekend ga ik samen met de Dutchies naar Byron bay, dat is het meest oostelijke puntje van het vasteland. T weer zit niet echt mee maar we gaan er gewoon wat van maken! 
Hier zijn de foto's van de afgelopen weken... (Sorry for the wait! :p)

    Kleurplaat maken voor Eliza, t inkleuren gaat steeds beter!

    Aan het nadenken om dit schattig roze cameraatje te kopen, even
    goed de pro's en con's van een polaroid afwegen..

    Kaartje personaliseren.. Altijd leuk om creatief bezig te zijn!

    Dinner number 1.. Premade lasagne (die van mij is echt wel
    lekkerder!) en steamed veggies!

    Dinner number 2, beef stirfry met worteltjes en boontjes. Wegens
    gebrek aan voorraad met zelfgemaakte champignon saus!

    Rara, wat zou dinner number 3 zijn?

    Wortelstamp met worst! En natuurlijk Dutch Apple sauce! Voelde
    echt eventjes als thuis!

    Na een ochtendje in de bibliotheek vonden we t tijd voor een ijsje,
    op naar De Mac voor een m&m mcflurry!

    Dinner number 4, en toen had Evy wel even genoeg gekookt.. De
    bedoeling was dat ik 2/3 keer zou koken maar dat was deze week
    toch even anders..

   Vaste prik, gymnastics op vrijdagochtend! Ze hadden een nieuw
    springkussen dus dat moest even grondig getest worden. :p

    Gelukkig was er ook nog tijd om wat ballen in t basketbal net te
    proberen te gooien.. Wel op de tippy toes want anders kan ze er 
    niet bij, en tja.. Gooien.. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.. :p

    Ook nog even snel gewerkt aan ons evenwicht op de oefenbalk!

    Zondag was t helaas zover.. femmie ging ons verlaten om te reizen. Dus druk bezig met
    Sanne en Ieke om alles klaar te maken voor de brunch!

    We zijn zaterdag trouwens nog naar de film geweest, 3 days to kill.
    Was niet echt een aanrader maar slecht is anders!

    Alle kroontjes klaar, food klaar.. Nu alleen Femke nog!

   Tis net een vrijgezellenfeestje hahaha!

    Nog even een groepsselfie, helaas kregen we geen miljoenen likes.. :(

    Daarna met Ieke, Sanne en Syl naar de pedicure gegaan. Hoewel
    deze Chinees t prima deed, denk ik dat ik toch maar wacht tot ik 
    de volgende keer weer thuis kan gaan haha

    Even lekker knuffelen op de bank!

    En ja, eindelijk naar de kapper geweest! Mijn haar was zo goed als
    dood maar nu voelt t weer lekker gezond aan.

    De lengte was wel weer even wennen, was een flinke inch vanaf en
    dat was ook echt wel te voelen.. Vooral als het nat is.

    Lieve Syl die nog even wat St. Patricks day spulletjes voor me haalt.

    En na al dat koken vond ik dat deze wel even verdiend was. Alleen
    een beetje jammer dat ze de mayo op mijn burger deden ipv bij
    mijn frietjes.. :(


    AustraliĆ« is denk ik het enige land waar ze het hele weekend, t
    spoor van de stad naar het zuidwesten en zuidoosten plat kunnen
    leggen.. Om je een beeld te geven van de afstand.. Eindhoven naar
    Amsterdam, met Utrecht als binnenstad. Dus dan moeten we maar
    de bus nemen, wat ik nog nooit vanuit mijn plaatsje had hoeven 
    doen.. Heenweg ging prima, en op de terugweg lukte het, met
    een beetje hulp van een jongen op de bus (hij drukte zelfs op t 
    stopknopje voor me), ook prima! Neem toch liever de trein!

    Na de parade door naar een Ierse pub om St. Patricks dat goed
    te vieren. Heb een slokje Guinness gehad maar dat was niet te 
    zuipen dus maar over gegaan op de Apple cider. En een broodje
    kip als lunch ging er ook wel in.

   Nog even een Selfie met Syl!

    En zondag lekker luieren rondom t huis. Heerlijk met de voetjes
    omhoog!

    Eindelijk dit ijsje kunnen eten, thuis kon ik hem maar niet vinden
    en gelukkig liepen ze hier achter zodat ik m toch nog kon proeven.
    Hij was heeeeeerlijk!

    Na de pantry en de koelkast, was nu de linnenkast aan de beurt.

   De hele dag dekbedden, hoeslakens, kussenslopen en handdoeken
   zitten vouwen.. Gelukkig wilde Jack na school graag even helpen!

   Met mijn leeuwtje naar de bibliotheek! T knutseluurtje is altijd een 
   goede besteding van onze ochtend!

    Daarna even boterhammetjes eten in t park!

    Tja, wat heb ik toch een zwaar leven hier..

    En als het warm is... Dan gaan we graag even zwemmen!

    Saturdaymorning, workout time.. Ga de laatste tijd heel veel naar
    ABT(Abs, But and Thighs) en dat doet me echt goed! Moet er wel
    vroeg voor opstaan maar we moeten er iets voor over hebben..

    Heerlijk de rest van de dag aan t strand gelegen met Syl en Ieke!
    Helaas wel een beetje verbrand maar dat is ondertussen al weer
    mooi bijgekleurd!

    Een heerlijk dagje afsluiten met een burger van Grill'd! Deze zijn
    zoooo ontzettend lekker! Ik had een Simon Says, avocado, herbed
    mayo, chicken en de gebruikelijke salade, yums! Sanne kwam ook
    nog even gezellig mee eten!



    De weersvoorspelling voor komend weekend ziet er niet al te best uit.. 
    Gelukkig zitten ze er hier wel vaker naast dus even duimen dat dat nu 
    ook zo is!



Dat was ie dan weer voor deze keer..
Lots of love,
Evy 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten