donderdag 6 maart 2014

Nog maar 65 dagen en dan is mama hier...

                    


Hi guys!

Ja, de tijd vliegt echt. Ben stiekem toch wel een beetje aan t aftellen begonnen.. Hoewel ik het echt naar mijn zin heb kan ik niet wachten tot ik het allemaal met mama kan delen en dat betekent dan helaas dat mijn avontuur ook bijna voorbij is..
Ben stiekem ook al wel mijn eerste daagjes thuis al vol aan t plannen.. 1ste stop na t vliegveld: frietjes eten bij Flip! Ik moet naar de kapper, de tandarts en al die leuke dingen en kan ook niet wachten om weer bij de Appie mijn eigen boodschapjes in te kunnen pakken(dat wordt hier namelijk voor je gedaan bij de kassa, of t wordt zelfs thuisbezorgt) Allemaal kleine dingetjes die voor jullie waarschijnlijk helemaal niet speciaal ofzo zijn maar ik kan niet wachten! Nouja, eerst nog maar even genieten hier. Der staat nog genoeg leuks op de planning maar hier is eerst een verslag van de afgelopen uhhm.. 2/3 weken? Ik weet t niet zo goed haha. (Sommige foto's zijn groter dan anderen, ik heb even geen zin om dat nu aan te passen. :p)

    Koekjes bakken op Valentijnsdag!

    En ook maar even de lunch wat specialer gemaakt..

    Forever singles day, the lonely hearts club.. De stemming zat er
    hier lekker in haha.. Doe mij maar een pot nutella en ik ben 
    hartstikke happy. :p

    Sylvia was zo lief om een kaartje te sturen! Voelde me wel echt 
    even someone very special... :p

    Ik kon t niet laten om mijn broertje een kaartje van een geheime 
    aanbidster te sturen. Gemeen, misschien.. Leuk, zeker! Haha 
    Pas na een paar dagen ontdekte die het doordat mama het hem 
    vertelde, nu is t alleen oppassen wat ik volgend jaar terug krijg...

    De kids hadden een verjaardagsfeestje en gingen bowlen.. Eerst
    even laten schminken natuurlijk!

    Toen mams vandaag der werk kwam, kon ik bij t bowlen gaan.
    Op naar Macca's voor een speciaal valentijnsdiner haha.

    In t weekend met mijn Dutchies naar de film geweest, een film
    met Alex mocht ik natuurlijk niet missen! #zwijmel #lol

    Een van de maaltijden die ik de kids voorschotelde, stir fry met 
    Char Sui Sauce! Vanavond aten we risotto, die was echt 'om-de-
    pan-bij-uit-te-likken-lekker' haha

    Niet zo healthy maar wel heeeel lekker, nutella en banaan!

    Mijn kleine bengeltje wilde ook een staart zoals ik, ze heeft er 
    alleen net niet genoeg haar voor. :p

    Na een regenachtig dagje bij Fem aan de sunshine coast, ging ik
    met Ieke, Brenda en Sylvia op stap. Naar de downunder bar, waar
    vaak veel backpackers rondhangen.

    Volgend dagje na een vers sapje gaan winkelen voor FMF. Na een
    hele middag rond te hebben geslenterd en niet echt iets te hebben
    gevonden, wilde ik toch niet met lege handen naar huis gaan.

    Onder het genot van The Bodyguard heb ik vorige week maandag
    de kledingkast van de oudste onder handen genomen, bijna alles
    was m te klein dus hij heeft niet veel meer over. Mijn vouwen is er
    iig nog niet op achteruit gegaan, haha

    Uiteindelijk toch nog maar een keer gaan shoppen en gesetteld
    voor dit shirt. T was niet wat ik in mijn hoofd had maar t was iig 
    iets leuks!

     De setlist voor FMF stond online! Meteen plannen gemaakt waar we sowieso heen 
     wilden. We zijn uiteindelijk vooral bij FutureMusic gebleven maar hebben ook twee 
     optredens bij de Safari! stage gezien. 

   Omdat papa niet thuis was en de buurman ook niet, gingen we met de buurvrouw en
   buurmeisjes uit eten. Je kon een medium schnitzel bestellen en dan kreeg je een large..
   Ik had nog niet eens de helft op of t kwam mijn neus al uit en dan bestond er ook nog een
   XL schnitty..

    Om mevrouw maar bezig te houden, cupcakes met der gebakken!

    Vooral de nutella varianten zagen er echt super goed uit en ze
    waren ook nog eens heeeerlijk!

    Jack's zwemles bij zijn nieuwe school, t zwembad was tijdens de
    zomer aangelegd waardoor ze er nu twee hebben..

    Komt die nutribullet die nooit gebruikt wordt toch van pas..
    Heerlijke homemade pesto in een handomdraai!

    En de leftover pesto van de vorige avond kon mooi tijdens de 
    lunch op mijn boterham..

    En 's Avonds op de homemade pizza haha!

    Nageltjes doen voor FMF, t thema is safari.. Mocht je dat nog niet
    door hebben gehad. :p

    Helemaal ready to gooo! Eventjes de auto droppen en de bus pakken en we zijn er! 

    Held! Meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen over zijn optreden!

    I'm a VIP baby! Haha (zal t verhaal er ook maar even bij vertellen:
    er was op t terrein een kraampje waar je je polsband kon swypen
    en dan kon je prijzen winnen. De eerste keer dat we t deden, won
    niemand iets. Toen dachten we, laten we het twee aan twee nog 
    een keer proberen, dan valt t minder op als we t nog een keer doen.
    De andere twee meiden wonnen weer niks en toen was t de beurt
    aan Syl en ik om t nog een keer te proberen. We raakten in de rij
    aan de praat met een Australisch meisje dat al de vrienden was
    verloren op t festival en toen maakte ik de grap dat als ze iets won,
    ik der vriend wel zou zijn. En ja hoor, ze won 2 VIP passen.. Eentje
    voor haar en eentje voor een vriendin.. En dat was ik! Puur geluk 
    en een leuke babbel dus, maar t voelde wel heel speciaal. :p)

    Nog even een Selfie met Brenda!

   En meer Macklemore!!!! Hij was zooo gaaf!

    Ook Martin Garrix was super tof maar viel toch echt in t niks bij Hardwell! Damm die gast
    kan draaien, we hebben geen seconde stil gestaan!

    Eventjes met de vlag op de foto, we kregen helaas steeds de vraag of we uit Frankrijk
    kwamen... Uhhm.. Nee!

    Nog even snel een foto voordat Hardwell begint!

    En eventjes uitrusten van al t gespring dat we al hadden gedaan!

    De vlag omhoog tijdens Hardwell!

    Game over.. The end.. Maar wat was t een mooi dagje!

    Nog even snel een make-up loze Selfie voor t slapen gaan, zo
    beroerd moe zagen we er nog niet uit haha.

    Dus de volgende dag konden we mooi even koala's knuffelen..

    ... en kangaroos voeren. Zo leuk om die beesten van zo dichtbij
    te kunnen zien!

   Ook nog even met onze spierbundel op de foto!

    Dinsdag was t pannenkoekendag, dus lekker blueberry piclets
    gemaakt en Oma's kaneelpannenkoeken met stukjes appel!


Dat was ie dan al weer... Komend weekend gaat helaas Femke ons verlaten want die gaat reizen door Australië. Zal moeilijk worden om afscheid te nemen van mama eend, maar gelukkig komt ze nog een weekendje terug! En daarna staat er nog niet heel veel op de planning.. Als het goed is hebben we vanaf dit weekend een caravan en gaan we volgend weekend kamperen maar dat staat nog niet vast. Jullie zien/horen t de volgende keer wel weer!

That's it for this week!
Lots of love,
Evy 

2 opmerkingen:

  1. Hahahaha mama eend :)
    Voel me vereerd! :)
    Tot morgen mop!

    XX Mother duck

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi muis je hebt het allemaal wel lekker in down under maar hier is het ook lekker weer, hebbe samen met oma's de plaats opgeruimd en het tuinstel uit de schuur gehaald.en nu wachten we op de zomer.xxx lieve groetjes opa en oma

    BeantwoordenVerwijderen