maandag 11 november 2013

Meeting new people!

Hi guys!

This week was all about meeting new people..
De week begon vrij rustig en normaal, maandag de kids naar school gebracht en een rustig dagje gehad. Dinsdag ochtend, om 5.15 uur naar de gym geweest. Mis het fietsen omdat ze hier alles met de auto doen, dus een cycling class was erg welkom! Daarna met Nanny naar Eliza's balletles geweest en de rest van de middag in het park doorgebracht. Woensdag moest mijn autootje naar de garage om nieuwe remmen te krijgen. Dat zou ongeveer 3/4 uur duren.. niet dus!
Heb uiteindelijk van 9 uur 's ochtends tot 2 uur 's middags in het winkelcentrum gezeten. Dat verdiende wel een KFC'tje, om 12 uur. Niet echt gezond maar wel heeeel lekker! Na thuis afgezet te zijn door Nanny, zijn we naar Jack's eerste zwemles bij Sheldon college gegaan. Daar start hij na de zomervakantie maar hij kon alvast beginnen met de zwemlessen. Die avond ben ik met Lisa naar een vriendin van haar geweest om onze benen te laten waxen, wat gelukkig minder pijn deed dan verwacht! Donderdag ben ik met Eliza naar haar favoriete park geweest en hebben we vervolgens koekjes gebakken. En vrijdag met Eliza naar gymnastics gegaan, was super leuk om haar te helpen met het ringzwaaien en de evenwichtsbalk en het kostte maar 6 dollar voor de hele ochtend! Jack had die avond een spooky disco maar dat werd een beetje een fiasco. Het bleek dat geen enkel vriendje ook kwam en toen zijn we maar weer naar huis gegaan. Dat gaf Lisa en mij de perfecte gelegenheid om naar de bios te gaan! Hadden een beetje spijt dat we voor Prisoners hadden gekozen want het was een nogal legubere film..
Zaterdag kwamen de buren eten, met hun twee dochtertjes Chloe en Abby, en bleef er een vriendje van Jack logeren. Dit vriendje, Cooper, is allergisch voor noten en seafood dus Jack heeft de hele morgen alle kastjes gecheckt op noten etc. Ik moest zelfs mijn tanden poetsen na het eten van een boterham met pindakaas. Was super lief van hem! Hebben die middag gezwommen in het, zoutwater, zwembad en vervolgens de zelfgemaakte lasagne van de buurvrouw gegeten. Die was heerlijk!
Zondag zijn we naar Brisbane city geweest, naar de universiteit QUT. Daar hebben ze een gigantisch interactief scherm en de kinderen vinden het geweldig. Daarna hebben we een Shandi gedronken met James, Lisa's broer, en Randi, de vriendin( we denken dat het meer friends with benefits is) van James. 
En vandaag heb ik een Italiaanse au pair ontmoet, zijn samen gaan picknicken in het park en dat was super leuk! Ze had al een aantal andere au pairs ontmoet en daar ben ik nu ook afspraken mee aan het maken om elkaar te ontmoeten. En nu moet ik er een eind aan breien want na een uurtje yoga les samen met Nicole (de italiaanse au pair), ben ik best wel moe.. :p

    Ready to go to the gym, in mijn nieuwe sportkleding!

    KFC popcornbox, was heerlijk maar oh zo slecht!

    Having fun with the swimming cap, onderweg naar zwemles.

    Koekjes bakken met Eliza, ze waren binnen twee dagen op!

    Healty desert, greek yoghurt met noten en honing.. Mmmh

    Gymnastics! In het begin vond ze het doodeng maar daarna 
    hadden we de grootste lol!

    On the way home bij Zarraffa's coffee gestopt voor een cupcake 
    en chocolate chip cookie.

    Met Lisa naar de bios! Heerlijk luxe stoelen hebben ze hier!

    Omdat ik één keer heb gezegd dat ik one direction leuk vindt,
    halen ze nu van alles in huis.. We hebben al tandpasta, een 
    microfoon en...

   ... een adventkalender!

    Uitzicht vanaf de brug in Brisbane, nu nog zonnig..

    De uni, QUT.

    Klein fragment van het gigantische scherm, als je de vissen
    aanraakt krijg je info over ze.

    En het scherm was echt gigantisch! Super gaaf om te zien.

   Beste vriendinnetje was er ook een beetje bij.. Doriii

    Op de terugweg begon de storm in zicht te komen, was uiteindelijk 
    niet meer dan een paar spatjes regen..

    Drinking a Shandi.. Houd normaal helemaal niet van bier maar
    hier zit frisdrank door gemixt en dat smaakt super!


   Dit is wat de kids iedere dag na school eten, cheese and biscuits..


That's it for this week!
Lots of love,
Evy




Geen opmerkingen:

Een reactie posten