zaterdag 23 november 2013

Let's start again, this is my life down under!

Hi guys,

Ik start mijn blog vandaag opnieuw.
De belangrijkste reden daarvoor is dat de waarbenjij.nu site niet veel opties biedt om een reisverslag persoonlijk te maken.
Dus hier is mijn eerste blogpost, nogmaals, maar dan in een nieuw jasje!
See you soon!
X
P.s. Hopelijk heb ik vanavond tijd om de blog zelf aan te passen en een nieuwe post te schrijven..






Ik ben nu bijna een week weg van huis maar het voelt alsof ik hier al weken ben! Daar ging natuurlijk wel een hele reis aan vooraf die uiteindelijk meer dan 30 uur heeft geduurd. Na afscheid te hebben genomen in Nederland, vloog ik naar Dubai en shit wat is dat een gigantisch vliegveld! Vooral als je er in je uppie rondloopt.. Gelukkig was ik niet lang alleen want in de rij voor de paspoortcontrole stond ik naast een Nederlands meisje. Helaas ging ze Dubai in waardoor ik de 10 uur lange tussenstop alsnog alleen door moest brengen. De vlucht naar Brisbane ging iets minder soepel dan de vlucht naar Dubai omdat ik helaas helemaal niet in slaap kon vallen en we al een uur te laat waren vertrokken. Het eten op de vlucht was daarentegen ontzettend lekker! Eenmaal aangekomen op Brisbane AirPort kwam ik vrij vlekkeloos door de angstaanjagende douane. Er staan letterlijk om de 10 meter bordjes met wat je wel en niet in mag voeren en de straf die er op negeren van deze regels staat. Toen ik in de aankomsthal kwam, zat Chris al een uur op me te wachten. We zijn vervolgens samen naar Capalaba gereden en na een korte tour door het huis heb ik mijn koffer maar meteen uitgepakt. We zijn daarna bij Lisa's vader een wijntje gaan drinken en daarna ben ik vrijwel meteen gaan slapen. 
De volgende dag kwamen Lisa, haar moeder en de kinderen, Eliza en Jack, terug uit Singapore. Ook Chris zijn ouders zijn die dag langs gekomen en het voelde meteen alsof ik bij de familie hoorde. En zo voelt het vandaag nog steeds.
Ik heb inmiddels de kinderen mee naar school gebracht, balletles gezien, in de tuin en in te tv-room gespeeld en de kids in bad gedaan.

En morgen ga ik voor het eerst zelf Jack naar school brengen, in mijn eigen rode volvootje! Can't wait!

Paspoort, check! Internationaal rijbewijs, check! En natuurlijk mijn raybans!

                                    Kreeg mijn eerste Australische dollars van opa en oma.

Dit armbandje draag ik iedere dag, mis mijn beste vriendinnetje ontzettend!

Onderweg naar Schiphol, hopelijk het laatste slechte weer voor een tijdje..

Wachten op mijn vlucht naar Dubai, heerlijk comfy in mijn joggingbroek en all stars.

Camera view in het vliegtuig, de Airbus A380 is GIGANTISCH!

En vliegen met Emirates is ook ontzettend luxe!

De kip tandoori was lekker maar kon niet op tegen het toetje, chocolate delice!

Wat is Dubai AirPort groot! 

Tja, na een vlucht van 6 uur moest ik 10 uur overbruggen..

...en daar was ook flink wat koffie voor nodig!

Vervolgens tijdens de vlucht naar Brisbane om 4 uur 's ochtends ontbijten.

Eerste zeezicht, helaas geen strand maar dat komt nog!

En natuurlijk mijn rode autootje, heb er inmiddels al flink wat in gereden.

That's it voor deze week!
Lots of love,
Evy











Geen opmerkingen:

Een reactie posten